söndag 25 maj 2014

BLÖÖÖÖÖÖÖÖ.

Okej, den här dagen har inte varit jättebra men som tur är så är den ju inte över än. Vaknade och var lite småhungrig och ganska sugen på allt möjligt. Messade med Erik och fick veta att han antagligen sover borta en natt till p.g.a jobb. Vet att han behöver pengarna men känner mig ensam. Hej egoist!

Bestämde mig för att äta lunch. Så vid 13 hade jag lagat pasta med ostsås och skinka. 421 kalorier. Lite mycket för att äta så tidigt. Jag gillar ju att ha mina kalorier på kvällen. Minns dock inte sist jag gjorde den här rätten och jag brukade äta den halvofta förut så det kändes väl okej. Åt den nog sist i april. Sötsugen som en tok har jag varit. Till slut gav jag med och åt 100 gram lättglass. 120 kalorier. Nyss åt jag även ett äpple. Så ligger än så länge på 613 kalorier. Jag vet att det inte är särskilt mycket och att min gräns ligger på 1100 idag men det känns ändå jobbigt för att klockan bara är halv fem. Kanske kan försöka att inte äta så sent idag? Dock älskar jag att äta sent. Att slippa hunger och sug på kvällarna, då det är som jobbigast. I skolan är det enklast. Imorgon är det skola igen. Behöver bara vara stark i några timmar till. Jag vet ju att helgerna är svårast. Hur fan ska det här gå efter studenten??? Och vad fan ska jag mer äta idag?

Jag har sjuka cravings på choklad. Munkar, hallonwienerbröd, kakor, glass, chips och dylikt skulle lätt kunna åka ner också men gud vad jag vill ha choklad. Typ dubbelnougat och åhhhhhh. Kan jag inte bara få äta upp hela världen och ändå bli smal? Fuck life. Någon som har bra chokladcravingstips utan att det ska vara för komplicerat?

Jag har fortfarande inte pluggat. Jag har en muntlig presentation på engelska imorgon. Den ska handla om rasism med ett historiskt, ett nutids- och ett framtidsperspektiv. Lagom kul. Det här är även uppgiften som avgör mitt betyg. Redovisningen ska hållas imorgon någonstans runt 9-11, beroende på när läraren tycker att det är bäst. JAG VET FAN INTE VAD JAG SKA GÖRA.

1 kommentar:

  1. Min kille är också borta och jobbar. Hela helgen har han dessutom umgåtts med andra människor än mig >:C men han är iallafall hemma på kvällen/natten så jag kan sova med honom, fast det blir inte så mycket mer än sova då... känner mig också egoistisk som inte är glad att han får in pengar, det behövs ju...

    SvaraRadera