måndag 19 maj 2014

God morgon!

Gårdagens kalorier: 2000.

Jag hatar mig själv men det visste ni redan!

Mycket har varit triggande i Norrtälje men pappa har varit söt. Han har frågat när jag ätit i skolan, om jag äter tillräckligt ofta och försökt få mig att äta i princip hela tiden. Hur kan han märka av att jag äter för lite på en helg när mamma inte märker något på hela den här tiden?

Jag sitter i skolan nu. Har engelska och ska ha betygssamtal. Får se om den sista, muntliga, uppgiften kan höja mig eller inte. Har som den senaste tiden inget ätbart med mig till skolan och kommer heller inte äta av skolans lunch. Inte ätit skolans lunch sedan förra terminen då jag åt den max tio gånger och ingen bryr sig ändå. Hatar det här.

3 kommentarer:

  1. Jag åt inte heller skolans lunch... sista året åt jag kanske 10 gånger för att jag bytte klass och hade nån som ville äta med mig, men de andra åren var jag knappt i närheten av matsalen :/

    SvaraRadera
  2. Sv: Tack snälla!! <3

    Jag väger mig inte, så jag har ingen aning om hur mycket jag har gått ner. Dock så märker jag ju att jag är smalare och har hört det från en lärare och min mamma. Jag kan även få på mig kläder som var för små innan. Jag kan ju lägga ut en före- och efterbild någon dag då min mage inte är svullen. Kanske tar en på lördag! :) Kram!

    SvaraRadera