lördag 24 maj 2014

Lunch.

Jag struntade i att fasta. Mådde inte särskilt bra. Tänkte att det är bättre att äta utspritt idag än allt på en och samma gång. Så fastan blev 19,5 timmar och sedan åt jag lunch. Bild nedan. 340 kalorier, vilket betyder att jag har 600 kvar idag. (Enligt HSGD är gränsen 1100, men eftersom att jag åt 160 för mycket igår så drar jag av dem, alltså 940 istället.)

Jag är bara rädd för att få ett socker- eller hetssug. Vet inte vad jag ska äta för middag heller. Tips?



3 kommentarer:

  1. Protein håller man sig mätt på och det brukar inte vara så mycket kalorier i :) typ kokt/stekt ägg? Bönor är bra och mättande. Kyckling, fisk. Tonfisk. Eller gör en sallad av alltihop.

    SvaraRadera
  2. Sv: yeah :D du bor inte i Uppsala va? Annars hade vi kunnat hänga :>

    SvaraRadera
  3. Sv: haha nejdå :P vägde nästan 56 förra sommaren. Min kropp "stannar" typ runt 50-53 när jag äter normalt, men när jag styrketränade kom jag upp till ungefär 55 kg och hade inga problem med det :) hade säkert gått upp ännu mer om jag inte hade slutat (av andra anledningar än vikten).

    SvaraRadera