tisdag 6 maj 2014

En bra dag.

Gårdagens intag: 570 kalorier.

JAAA! En bra dag. Ingen hets. Åt inte förrän kl 19 och det var så skönt. Pluggade hela kvällen med sv nationella talet. Höll det idag och fick A. :)

Nu har vi en enda uppgift kvar, en muntlig. Får jag minst B på den så får jag A i betyg. Känns skönt men det är också en press. Tänk om det sista uppgiften går dåligt? Dock har jag inte fått under B på en enda uppgift. Tre stycken B och resten A. Borde gå bra. Måste lugna ner mig lite.

Sitter i skolan. Lunchrast. Är lite hungrig, mest sugen. Köpte ingen cola zero idag och tog inte med något ätbart. Ångrar mig lite nu. Kommer inte hem förrän tidigast 17 idag. Så antingen så får jag fasta till dess eller köpa något under en rast, eller på väg hemåt. Kanske kan få i mig något vid tre-tiden då. Orkar inte gå till macken nu. Dessutom vet jag inte vad jag skulle köpa. Har inte ens hörlurar så skulle inte kunna lyssna på musik. Skulle ju kunna köpa typ en bar och/eller frukt/riskakor också men men.  Orkar nog inte.

2 kommentarer:

  1. Menar ju med nationella såklart, ditt intag är alldeles för lågt :( :)

    SvaraRadera