onsdag 21 maj 2014

Forever alone.

Gårdagens kalorier: 763.

Målet var 800 igår enligt HSGD, vilket jag klarade av. Idag var målet 900 och jag ligger tyvärr på 1150. Vet inte hur jag ska göra. Räkna dagen som ok och fortsätta, ta bort 150 kalorier från morgondagen eller äta mer (sockersug från helvetet) och sen köra på imorgon ändå.

Hatar livet. Varför håller jag ens på? Kommer aldrig bli smal.

Igår var jag i skolan till kl halv sju och pluggade matte. Hade även min sista redovisning i svenska, som jag fick A på så nu får jag A i den kursen! :D Hade matte nationella idag och hoppas att det gick bra. Har kollat lite på serien Grimm idag med Erik och vi ska snart se Supernatural. Händelserikt liv... Kan inte någon bli min kompis? x)

3 kommentarer:

  1. Tycker att 150kcal extra är inget att oroa sig för, det är fortfarande för lite än vad man egentligen ska äta ;)
    kan bli din kompis, haha om du flyttar hiiiiit.
    kram

    SvaraRadera
  2. Jag vill bli din kompis :D du får gärna adda mig på facebook om du vill, men jag vågar inte skriva mitt riktiga namn där andra kan se det :P
    Angående kalorierna så tycker jag du ska köra på och inte bry dig så mycket, det är ingen jättemängd :)

    SvaraRadera
  3. Grattis till A:et! Måste kännas grymt!! :D

    SvaraRadera