tisdag 13 maj 2014

Tråkigt.

Haft svenska idag. Tråkigt. Ska ha ledarskap & organisation på eftermiddagen, har lunchrast nu. Min lunch är cola zero haha. Ska göra klart en vetenskaplig rapport på ledarskap & organisationslektionen.

Inga särskilda planer idag. Se någon film kanske. Känns som en tråkig dag. Vill bara hem. Erik är ledig. Hatar när vi inte är lediga samtidigt. x)


Frågan är vad man ska äta till middag. Vill hetsa, ovanligt, men samtidigt äta nyttigt/relativt nyttigt. Hallonwienerbröd, chips, CHOKLAD, glass, kakor, äppelmunkar. Åh. Snälla. Låt mig hetsa tills det bara finns smulor kvar. Jävla skit. Varför är jag hetssugen för? Jag är tjock och inte det minsta hungrig. Jag vill ju bara bli smal. Varför är jag så svag?

3 kommentarer:

  1. du är inte tjock och svag, du mår dåligt. hjärta.

    SvaraRadera
  2. Du är inte svag, du är stark. Du klarar varje dag bra, men förstår hets tankarna <3 kram

    SvaraRadera
  3. Sv: Nej, helt frisk är jag inte än. Jag vet att jag fortfarande har ätstörda tankar och beteenden, samt äter för lite.

    Synd att du känner så när du tränar! Tyvärr har jag inga fler tips, utan det var på det sättet jag kom ur hetsträsket. :/ Kram! <3

    SvaraRadera