söndag 18 maj 2014

Helgen!

Fredagens intag: 1519 kalorier.

Lördagens intag: 1122.
Lördagens uttag: 350.
Lördagens totalt: 772 kalorier.

Båda dagarna gick bra enligt mig. Med tanke på att jag var i Norrtälje och de försöker göda mig hela tiden. Är fortfarande i Norrtälje nu men dagen har inte gått lika bra. Har i alla fall pluggat en del. Både matte och svenska. Hoppas att det går bra. Ätandet idag går inte bra. Först två mackor till frukost. Fast det var inte så farligt. Nu äter jag massa choklad. Rocher ni vet. Det är typ 72 kalorier per boll, vet inte hur många jag ätit än. Vågar inte räkna än. ;___;

Igår gick vi på en långpromenad. Lite med än 80 minuter. Shapeup sa 300 kcal och pappas runkeeper sa 400. Drog ett snitt på 350. Jag gillar pulsklocka bäst.

Okej jag räknade nyss bollarna. JAG HAR ÄTIT TIO STYCKEN. TIO! Det är fucking 720 kalorier! Så jag ligger på 900-1000 kalorier än så länge. Pappa vet inte om att jag ätit massa Rocher och vill att jag ska äta mer. Fast han har nyss dragit iväg på en grej men han vill att jag ska äta något innan jag åker tillbaka till Stockholm. Vill inte. Fast vill också. Vill hetsa upp allt i hela världen. Har 15 till Rocher. Är rädd för att äta dem. Hoppas jag kan låta bli dem och mata dem till Erik hahah.

Förlåt för att jag varit off, har varit upptagen.

1 kommentar:

  1. Åååh, Rocher är så jävla goda! Synd (eller tur) att de är så dyra, har inte råd att köpa dem :C

    SvaraRadera