onsdag 7 maj 2014

Hejdå!

Dagens intag: Ca 700 kalorier.

Åt en pastasallad med dressing till, smakade även en liten chokladbit av Erik. Stod emot glassen han köpt åt mig. Den får ätas efter Barcelona.

Haft mycket ångest idag. Tvungen att pröva kläder att packa med till Barcelona. Mamma har fällt massa kommentarer om hur dallriga hennes ben är och att hon inte kan ha shorts. Sen tar hon med det ändå. Hon har skytit massa om hur hon har gått ner i vikt utan att ens försöka. Jag vill bara dö. Tror det är lite det och all mat i Barcelona som får mig att avstå. Vi ska tydligen äta frukost på hotellet. Vi äter ju aldrig frukost. Ångest.

Det är kul när man står i duschen och måste sätta sig ner i badkaret för att man får yrsel av att schamponera håret...

Har pluggat men inte tillräckligt. Skulle helst ha skickat in en uppgift idag. Får göra det när jag kommer tillbaka. Fan vad jag är dålig. Ångest.

Är i alla fall nöjd med mina naglar nu. En var jättetrasig. Hade blivit en spricka genom materialet ändå ner i den riktiga nageln. På bredden. Gör fortfarande ont. Erik råkade knäcka den när jag kittlade honom så får ta på mig en del av ansvaret, hehe.

3 kommentarer:

  1. Sv: Tack snälla du!

    Åh, har du också en sån? Har du löpt till GPS-enhet till din? :)

    SvaraRadera
  2. Hoppas du har det världsbäst utomlands. skulle faktiskt passa på att äta lite gott utan ångest om jag skulle bort ett tag.
    kram <3

    SvaraRadera