fredag 7 juni 2013

...AAAND a diet coke, please!

100 gram, 1 hekto, 0.1 kg. Upp. MYCKET mindre än vad jag trodde, i och med överätning och mens. Glad ändå, fast bästa skulle vara minus. Idag är det ätardag för vi har gäster och ska äta asmycket skit. Så varför inte börja direkt? Sockerkringla från Eriks jobb till frukost, nu mer kärleksmums (Som jag tyvärr åt av igår!) och en cola zero till det. Ironin! Aja det kan inte vara värre ironi än när jag såg en riktig tjock kvinna som skulle panta väldigt många cola zero´s, som hon hade i en jävla Mc Donald´s påse. Alltså.. inget emot att hon var tjock/äter på donken/dricker cola zero. Men det såg så ironiskt ut. Jag önskar att jag inte tyckte det, jävla cpsamhälle. Men men..

Så idag blir det många kalorier, sen är det skärpning. För jag vill fan ner till minst 54 prick innan Målviktsforumet är klart. Alltså 7 hekto på två veckor. Borde gå om jag försöker lite bättre. Om jag slutar vara så jävla svag. Ge mig styrka någon?

1 kommentar:

  1. Haha,ja, det är frikin' ironiskt. Om man ändå käkar donken har man redan sabbat dagen, och då spelar det nog ingen roll om man dricker cola zero till.

    Kram. ♥

    SvaraRadera