fredag 14 juni 2013

Hetssugen.

Ligger på drygt 1000 kalorier. Ätit helt okej-bra faktiskt. Nu vill jag dock gå och köpa smör och baka chokladbollar med Erik. Jag menar, hur gott låter inte det!? Vill bara vräka i mig. Har en påse med lättsaltade chips också. Hur gott som helst!!! Varför? Åhhh. Men jag är nog mest sugen på någon slags bakelse eller kaka. Typ chokladbollar, muffins, kärleksmums och dylikt. Tjockt och dåligt, jag vet. Vet inte hur jag ska göra. Kommer ju ändå inte kunna gå ner synligt tills jag åker. Jag måste ju ner till 51-52 innan jag ser en skillnad. Från 54,3 till 53,9 är ju mitt mål till resan. Men det är inte i närheten av att göra en riktig förändring. Fyra små hekto. Spelar det någon roll?

Ja, som fan att det gör det. Skulle ju vara gladare och närmare målet. Bara hetsmonstrena i mig som försöker övertyga mig att ge upp. Men jag är inte ens hungrig, jag tror jag nöjer mig med min cola zero. Då känner jag mig mer nöjd också, det vet jag ju. Får se, kanske äter något litet här hemma. Inte för att jag hoppas på det eller egentligen vill men bara för att hetssug inte är lätta att styra. Brukar sällan vinna attackerna.



Hetsmonster, hetsmonster, hetsmonster. Snälla gå och lägg er och vakna aldrig igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar