lördag 29 juni 2013

Skärpning!

Gick upp för en timme sedan. Fuck att vända på dygnet alltså..

Har redan ätit en del Toffifee, gott som satan men ångest. Varför äta godis till frukost? Jo, för mammas ord om att man kan lika gärna passa på och börja på måndag har fastnat. Bajs. Skulle vara bättre om jag hade en helt okej helg så suget sedan inte är för stort. Men jag ska försöka skärpa mig nu. Efter Turkiet vet jag inte vad jag väger. Vet att det mesta man går upp är vattenvikt, men ändå. Lär ju inte gå ner till 50 som tänkt, men ska ändå satsa på 5 kilo på 50 dagar. Struntar om jag väger 52, det är ändå 5 kilo ner. Tror jag. Måste väga mig. Tror jag gör det på måndag.

Om jag rensar ShapeUp och skriver nya mål och mått också, så känns det nog bättre. Rent, peppande, hejdå misslyckanden och hej lyckanden! Då skriver jag en ny startvikt, struntar i om det är 55 eller 57. Målet är detsamma. 5 kilo ska bort.

Någon som är på att köra hårt 1 juli till 20 augusti? (Sedan fortsätta så klart!)

4 kommentarer:

  1. fyrasju@live.se29 juni 2013 kl. 14:45

    Hej där. c: Skulle hemskt gärna vara med men ah, har ingen blogg (rädd att någon jag känner skulle hitta den). Skulle du möjligtvis vilja ha en "pepp-kompis" via sms/kik/mejl/whatever? Skulle bli jätteglad om du skickade ett litet mejl (så kan jag berätta lite mer om mig plus ev. ge ut mitt nummer/kik/osv)!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Om du vill får du gärna skriva lite peppande ord till att gå ner i vikt som kommentar i min blogg. Kramsi<3

    SvaraRadera
  3. Förresten, är sjukt på att köra hårt 1 juni till 20 juni, köpt burn x5 och allt så jag är på! :D<3

    SvaraRadera
  4. Jag är på,har visserligen tabbat mig redan idag... men kör på hårt resten av tiden =)

    SvaraRadera