söndag 2 juni 2013

Arnold´s 1% Circuit.

Körde en grej på Fitocracy! Heter typ Arnold´s 1% Circuit från gruppen Arnold´s 1% Challange. Finns på olika nivår, jag körde med kroppsvikt eftersom att jag inte är på gymmet eller vill ens använda tyngder. Är faktiskt inte så duktig. Jag är dock JÄVLIGT stolt över att jag gjorde det. Var några övningar man skulle göra x antal reps på i cirklar om fyra. Så totalt blev det:

8x4 squats.
5x4 armhävningar.
15secx4 plankan.
15x4 jumping jacks.
6x4 lunges på varje ben. (Utfallssteg, sög på dem!!!)
10x4 glute bridge.

Var som sagt kanske inte jätte bra på alla övningar men det var kul och jag gjorde allt i alla fall. Stolt och nöjd och ganska svettig+skakig nu, haha! :)

Ätit kanske 100 kalorier i form utav bröd. Ska väl äta något snart tror jag..

2 kommentarer:

  1. Svar: En kille jag skrev om förut. ''J''. Vi skojar om allt. Elaka skämt. Han menade de inte som något elakt, de är bara det här med fett och vikt som jag inte tål skämt om. Och han råkade träffa en öm punkt :/

    SvaraRadera