fredag 28 juni 2013

Nu fan!

Vaknade och fick fixa med resväskorna. Erik stack till Nynäs och jag och mor gick upp till centrum efter ett tag. Där gick vi runt länge. Åt lunch, gick i butiker och handlade, fikade och sist solade. Ska räkna lite lätt på det. Hmm... Hittar dock ingen kalorilista på Waynes. Men knappt en halv chokladkaka där + en lite vanlig cola.. = 300+70? Innan åt jag focaccia på något annat fik, med kalkon. Ingen aning om kalorier. Enligt nätet 500-1000. Någonstans läste jag något om 700? Aja. Om vi säger 700+400 så ligger jag på 1100. Vilket känns okej efter hetsvecka i Turkiet. Kommer ju äta mer, men känns okej ändå.

Tre linnen och ett par shorts i mysbyxtyg köpte jag. Blir nog bra att springa i, shortsen alltså. Jag och mamma kanske ska ut och gå idag. Hoppas på det. Bränna lite.

Vi har bestämt att köra tillsammans. Första juli till tjugonde augusti. Börjar skolan då. Har 50 dagar på mig. Borde kunna gå ner fem kilo. Nu kör vi fan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar