måndag 3 juni 2013

Jag vill ju också leva.

Ligger på stunden på 917 kalorier, där 166 kommer från choklad. Annars har jag ätit ganska bra faktiskt. Glad! :) Får se om det blir något mer eller inte idag. Sitter med blekning som snart ska ut, sedan lägger vi i den rosa färgen och väntar igen. Ja, jag har världens bästa mamma. :)

Synd att man inte kan säga detsamma om pojkvännen alltså. Sjukt sur på honom.

För övrigt så lyssnar jag fortfarande på Asta Kask och KSMB, väldigt pepp! Funderar lite om allt och inget. Vet inte vad som ska hända lilla mig i den här storlilla världen. Ja, den är både stor och liten så storlilla lät gulligt okej? Varför ska jag plugga och kämpa mig igenom skolan när det alltid finns någon bättre, någon med högre betyg, någon från en bättre skola, någon som är en bättre människa? Likadant med livet. Det finns alltid någon som lever bättre än vad jag är, då snackar jag inte mer pengar/status/bättre utseende osv. Utan att massa människor lever bättre än jag. Jag lever knappt. Jag bara överlever. Det är nog därför det gör så ont i mig att träffa andra människor, jag vill inte träffa dem. För jag vill inte inse att det är de som lever och jag som överlever. Jag vill ju också leva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar