tisdag 4 juni 2013

Betyg!

Ligger hemma i sängen. Ont i huvudet och hela kroppen. Fortfarande träningsvärk. 228 kalorier, från någon bar. Inte så värst gott alltså, brukar vara bättre. Är sugen på massa saker. Knäckebröd med skinka, ljust bröd med smör, ägg, nudelsoppa, tomatsoppa med pasta i, donken, chips och massa skit. Blööööö. Vet inte hur det blir idag.

Min mage känns helt okej platt idag, för att vara min liksom. Eller i alla fall innan jag åt.

Idag har jag för övrigt haft skolavslutning, väldigt jobbigt. Bölade och shit. Eller ah, någon tår bara men ändå. Orkar inte. Hur som helst, sommarlov aslänge nu! Fyfan vad skönt! Fått betygen, som jag i och för sig redan visste.

Betyg

Sam 2 - A
Religion 1 - A (Förra terminen!)
Filosofi - A
Svenska - B
Kommunikation - B
Matte - B
Religion 2 -
Etnicitet och kulturmöten - B
Engelska - C..
Tyska - C

Totalt: 3 A, 5 B och 2 C.

Klar förbättring sedan ettan så är ganska nöjd, hade dock velat ha bättre betyg. (Men det vill man väl alltid?)

1 kommentar:

  1. Shit, tänk om man hade dina betyg, det hade inte vart helt fel! :D Grattis!
    Sv. Tack gumman. Ta hand om dig <3

    SvaraRadera