lördag 8 juni 2013

Bortbjuden.

Igår blev det väl runt 3000-3500 kalorier. Än så länge har jag ätit 500 idag, men jag ska bort också. Bortbjuden. Min kusin har fyllt år. Så ah... Lär bli en del idag med. MEN (hahah..) imorgon så ska det bli megabra och jag ska försöka att inte vräka i mig idag som igår. Jag vet att man inte kan äta 3000-3500 en dag och sedan ligga på under 1000 dagen efter hur lätt som helst. Det går men det är svårt. Så ska satsa på 2000 idag. Helst under. Funderar på att köpa ett presentkort på typ H&M till henne, enkelt liksom.

Hade hur som helst jättetrevligt igår så det var ju bra i alla fall. Idag ska jag och mamma upp till centrum och antagligen köpa lite kläder. Lite läskigt. OM jag köper byxor så måste de vara storlek 34, jag dör om jag måste köpa i 36. Inte för att det är mycket men jag brukar/brukade oftast ha det, fast jag är ju snart på den vikten så borde inte vara något problem. Plus, varför lägga pengar på fina kläder om jag sedan inte kan ha dem? För de blir ju för stora sedan, hellre för tajt än för löst. För då kan jag gå ner och komma i dem bättre, istället för att växa in dem. Usch. Är tjock nog redan.

1 kommentar: