tisdag 4 juni 2013

Jävla hetsare.

Jag har ätit lite mer, ganska mycket mer. Ligger på 1103 kalorier. REDAN! Gissa vad? Gissa vem som skickat sin fina, älskade pojkvän iväg för att köpa glass? Jo, tjocka Nathalie. För det är synd om henne, för hon har mens och träningsvärk. Hatar mig själv redan nu, innan jag ätit. Och jag vet hur arg jag kommer vara efter. Men jag ska bara äta lite intalar jag mig, jag har ju några dagar på mig till vägning intalar jag mig, det löser intalar jag mig. Men det gör det ju inte. Visst, jag har gått ner lite i vikt nu men liksom det var kilon jag gått upp. Så ligger i stort sätt på plus minus noll. Måste kämpa hårdare. Jag kör igen imorgon eller vad heter det?

Så fort träningsvärken släpper så ska jag träna. Bränna kalorier. Den här sommaren ska jag fan gå ner i vikt. Jag orkar inte vara så här längre.

När man har ångest innan man ens ätit skiten och funderar på om det är värt eller inte, då borde man fan fatta att det inte är värt. Det är så jävla ovärt! Ändå gör jag det, för jag har noll självkontroll. Jag skriver ju fan om det här och nu!? Ändå stoppar jag inte mig själv. Jag är äcklig och värdelös.

Jävla hetsare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar