måndag 17 juni 2013

Småseg.

Har lite träningsvärk alltså, hahah SÅ otränad! Lite seg i huvudet, mycket tåg idag!

Jag och Erik var i Nynäshamn, hämtade ett försäkringspapper som han behöver. Umgicks lite med hans mamma också.

Kom hem för kanske en halvtimme sedan. Ätit dåligt. Ligger säkert på 1200-1500. Har Ben&Jerry-glass i frysen. Inte alls triggande... Jag vet inte hur jag ska göra resten av dagen och imorgon. Äta massa och köra hårt när man kommer hem? Eller äta okej idag och imorgon och sedan skärpa sig ordentligt när man kommer tillbaka? Resan blir tjock oavsett.

Vi tog upp resväskor idag och tänkte igenom packning, imorgon ska vi tvätta och sedan packa klart. Eller alltså, packar det mesta imorgon. Vi har packat saker som solskyddsfaktor och shampoo+balsam än så länge. Kanske fixar mer sen.

Jag och Erik funderar på att spela lite WoW haha, eller titta på Pokémon. Eller båda. Inte geek alls.

1 kommentar:

  1. Pokémon! Gotta catch 'em all!

    Haha, men jag älskar också Pokémon. Min barndom jaop. ♥

    Kram på dig. <3

    SvaraRadera