onsdag 5 juni 2013

Ge mig kontroll och disciplin.

Gått en promenad med Erik idag, skönt i vädret men åh, vi pratade om cravings. Och jag lyckades räkna upp 47 saker jag vill ha. På riktigt, överdriver INTE. Vi räknade. Gaaalet. Ska göra tomatsoppa med pasta till middag, 350 kalorier. Sedan ska jag äta B&J-glass. För jag är svag och köpte visst en ny förpackning, smart verkligen. Alltså kommer intaget hamna på 1500 idag. Bra, verkligen. Två dagar innan vägning. Räknar inte promenaden som något ut idag, inte heller de jumping jacks jag gjorde. Ser det mer som vardagsmotion idag, då jag knappt varit ute idag.

Ge mig kontroll och disciplin, jag är så svag. Varför klarar jag av att inte äta men när jag äter så blir det mest dålig mat?

Imorgon ska jag ha en megabra dag och jag SKA träna. Punkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar