lördag 1 juni 2013

Gårdagens och lite prat om dagen, rooolig rubrik.

Gårdagens intag: 1862.
Gårdagen uttag: 521.
Gårdagens totalt: 1341 kalorier.

Det är både bra och dåligt. Bra med tanke på all skit jag åt, men dåligt för att jag åt så mycket skit hahah. Åt "bara" halva Ben&Jerryn, bättre än hela. Men åt lite annat skit istället. Bra där. Aja, hamnade grönt på ShakeUp och det är ju bra.

Idag kanske jag tränar lite, får se. Ska träffa pappa i stan runt halv fem och äta middag. Vi ska på konsert! Asta Kask. Alltså wow. Velat se dem i flera år. (Det är ett av banden som förde mig och min pappa närmare varandra.) Svenskt, gammalt punkband. Och då menar jag gammalt, typ hållit-på-i-35-år-gammalt! Men det ska bli jävligt nice.

Vet inte hur det blir med ätandet idag. Har ett sug redan nu, vilket är jobbigt. Får se om jag äter något hemma innan jag möter pappa och i så fall vad det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar