tisdag 18 juni 2013

Positiv.

Åt glass. Kul. Säkert 2000 kalorier igår.


Idag ska jag tvätta, städa och packa. Orkar inte. Vill ha allt klart och sedan bara sova. Kanske kolla mer Pokémon, haha, och äta. Hej, jag gillar mat. Kommer bli megafet i Turkiet. All-inclusive = fetma. Hej, titta på mig och mina fettveck typ. Jaja, sen kör vi. Blir säkert två kilo plus eller något, men får tänka att det är mycket vätska och så. Måste ha roligt. Måste njuta. Och inte haka upp mig på småsaker som att jag inte har en platt mage eller ett thigh gap eller synliga hipbones när jag står upp. Får vara så nöjd jag kan. De syns ju när jag ligger ner i alla fall. Så, kolla! POSITIV.

Wow, grymt! Nu är jag positiv och allt.

1 kommentar:

  1. Bra att du tänker positivt. Jag tycker det är helt okej att äta på sin semester. När jag var i Turkiet för två år sen så åt jag exakt vad jag ville - pommes, glass, slush, pannkakor med nutella, toast, vårrullar och massa vattenmelon.

    Kram. ♥

    SvaraRadera