söndag 16 juni 2013

Sammanfattning.

Mycket folk var det igår. På Gröna Lund. Många kalorier blev det. Antar runt 2000. Sa jag att vi bakade chokladbollar igår? Om inte, så gjorde jag och Erik det. Hej fetto. Åt till frukost idag, dock bara några få som tur är.

Tror jag att jag ligger på 850 kalorier för stunden. Vet inte var jag slutar. Känner mig så värdelös. Åker på onsdag och jag har ju inte skött mig. Ska försöka de sista dagarna nu. Sen när jag väl kommer hem igen så ska det gå megabra. För det har jag bestämt.

Jag har solat idag, det var skönt som fan. Ensam hemma nu. Erik är på jobbfest och mamma är och letar skor, hennes sambo har jag ingen aning om. Var i Rålambshovsparken lite snabbt idag, en kompis fyllde år så jag och Alex stack dit ett tag. Hon fick presenter av oss och blev glad. Tur det.

Har varit lite rörlig idag. Först tog jag och Erik en liten och lätt promenad på 20-30 minuter. Sedan gick man ju till parken och tillbaka från Fridhemsplan. Inte långt alls men bättre än att dega hemma som jag gör nu. När jag lagade mat, soppa, så gjorde jag 30 jumping jacks, 5 crunches och sprang bara runt lite haha. Bättre än inget. Har grov ångest inför bikini. Ska se när jag vågar testa den. För det måste jag. Så den funkar bra till resan.

2 kommentarer:

  1. Jag har aldrig faktiskt varit på Gröna Lund, men jag är så rädd för höjder att jag inte vågar åka ändå. :)

    Åh, chokladbollar är så gott. Men i slutändan är det inte värt det..

    kram finnattis. ♥

    SvaraRadera
  2. SV: Ledsen att höra att du känner igen dig! Men skönt ändå att jag inte är ensam om det, Kram! <3

    SvaraRadera