måndag 17 juni 2013

Ge mig styrka.

Ligger på 900 kalorier. Vill hetsa. Men borde träna.


Mamma åt ute idag, en pasta som vi båda älskar. Alltid stor portion = Oftast tar man med resten hem. Så nu har vi en liten plastkartong med sådan i, vilket jag gärna skulle kasta i mig. Annars vill jag även rosta mackor och ha smör på. Skulle säkert kunna hitta massa mer gott. Jobbigt. Sugen på pasta, bröd med smör och chips. Usch. Dåligt. Hoppas jag är stark. Jag menar, klockan är snart halv ett. Det är förbjudet att äta.

Skrivpaus. Nu börjar jag igen. Var inne på Fitocracy nyss, gjorde lite övningar. Känns bra. Ät inte.

Sqauts: 50.
Jumping jacks: 100.
Plankan: 30 sekunder.
Push Up: 5.
Crunches: 30.
Utfallssteg: 15. (Fortfarande kassa.)
Bicycle abs: 30.

1 kommentar:

  1. Om du gillar pasta så kan jag tipsa om Barillas nya färdigrätter. Jag är egentligen äcklad av färdigmat men jag har checkat innehållet i dem och det ser bra ut. Två ut av dem är dessutom vegetariska och alla tre (inklusive den med köttfärs) innehåller bara 370-390 kcal! Faktiskt riktigt bra för att vara snabbmat.

    http://www.barilla.se/Fardigratter/index.html

    Kram. ♥

    SvaraRadera