söndag 2 juni 2013

Asta Kask!!!

Pappa och jag mötes i stan, spöregn, och vi åkte och parkerade bilen. Då lättade regnet och vi gick till T.G.I Friday vid Stureplan haha. Det var gott! Hittade kalorierna på nätet, blev inte så mycket som jag trodde.

Igår hamnade jag nog på 1860 kalorier, inte så farligt enligt mig. Brände nog lite på konserten också, inte överdrivet men ändå lite. När vi kom fram så var det tydligen 20 års-gräns. Kändes lagom kul. Men jag var 18 och var med min pappa så det var lugnt, fick vänta ett tag men sen var det lugnt. Assnäll vakt!<3 Konserten var grym! Både förbandet och självaste Asta Kask. Förbandet var Alonzo med fas 3. Tur nog körde de lite gamla KSMB-låtar så man kände igen lite av honom också. Riktigt kul! Jag är ju dock ganska liten, alltså 161 cm och väger ju egentligen inte så mycket. I jämförelse med alla människor där. Så det var lite småläskigt ibland eftersom att de moshpitade längst fram, och vi stod bakom haha! (Slogsdansade typ.)

Kom hem lite efter 12 och pappa köpte en varsin Asta Kask-tröja till oss. Riktigt nice! Jag är väldigt glad. :)

Nu är planen att färga håret när mamma kan och sedan ska antagligen jag, Erik och Alex se Baksmällan 3 på bio. Tror det blir awesome! Noll koll på träning och mat idag. Har fan träningsvärk i benen och magen. Gjorde lite magövningar förut. Hahah, så vältränad! <333

Hoppas ni också haft en bra lördag! :) Och att ni också får en bra söndag idag då. :)

1 kommentar: