måndag 3 juni 2013

Träningen igår var bra, maten inte.

Fuck.

Låg liksom BRA till igår, efter den sista träningen. Gick sedan på bio och bara lite godis. Kommer sedan hem och kollar Breaking Bad med Erik, asbra serie btw! Och vad gör jag inte? Jo, jag äter glass. Massa glass. Så det blev ju +800 äckelkalorier.

Gårdagens intag: 1960.
Gårdagens uttag: 434.
Gårdagens totalt: 1526 kalorier.

Har så himla ont i hela kroppen, minsta rörelse gör i stort sätt ont. Jävla träningsvärk. Blir nog ingen träning idag, hade tänkt att göra typ crosstrainer på gymmet men det kommer göra för ont. Bajs. Kanske kan köra någon enklare kondition. Typ springa, eller i värsta fall gå på en promenad. Trampmaskinen går nog inte idag, träningsvärk från den också. Roligt verkligen. Har gjort asont bara när man rört sig i sängen, värt att träna. TRÄNA SKA JU GÖRA SÅ DET SLUTAR GÖRA ONT! (Okej, jag vet att det tar tid men jag hatar när det gör ont.)

Inga planer för dagen, har frånvaroanmält mig från skolan idag. Det är typ bara lekar och som sagt så har jag ändå så jävla ont. Imorgon åker jag dit och är med på avslutningen. Tidigt, jag vet. Men det är bara bra! :) Hämta betygen, som jag i och för sig redan vet. Men vill ha dem på papper och dubbelkolla.

Har inga planer direkt just nu. Vet bara att jag ska upp till Apoteket senare och köpa lite grejer hem, typ kompresser och kirurgtejp haha. Tydligen slut nu. Användes på Eriks tumme efter att han ramlat igår, var inte vackert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar