onsdag 5 juni 2013

God dag!

Gick upp sent som planerat. Runt halv ett kanske. Sömn är ju bra för viktnedgång. Glass är inte det. Så idag måste jag skärpa mig. Läser runt massa på internet och letar bloggar, om jag inte läser din blogg så kommentera gärna. Eller ge tips på någon bra blogg du vet.

Min ena fot har somnat och det är inte det skönaste precis, har i alla fall inte lika mycket träningsvärk idag så kanske kan bli någon träning idag. Kanske trampa, om inte det gör för ont, eller ta en promenad. Minsta lilla är bättre än inget. Idag vill jag inte äta, men jag måste. Vill inte få mamma att undra. Är inte hungrig men jag lär väl bli det. Får äta då. Dock har jag lite cravings, fuck mens och fuck att jag är så svag. Men jag ska inte, den här gången ska jag stå emot. Idag ska det bli en bra dag. För det behöver jag.




1 kommentar: