onsdag 5 juni 2013

Idiot.

Ångest, jag sa ju det. Så jävla dum. Hej 800 kalorier i glassform.

Intaget slutar på cirka 1903 idag då. Värt, verkligen. Borde ha skött mig, jag vet det. Jag veeet. Men nej, som sagt jag kan inte. För jag är sämst, det har vi ju redan kommit fram till. Inte konstigt att jag är fet. Vill bli smal, vill gå ner i vikt. 4,5 kilo, nej 6,5 kilo eller kanske 9,5 kilo. 50 är ju första målet men jag vet att jag vill under det, så blir någonstans mellan 45-48 kilo. Alltså 6,5-9.5 kilo. Gud, jag behöver hjälp. Jag behöver någon som håller koll på mig jämt. Någon som ger mig mat och bestämmer vad och när jag ska äta och träna. För jag klarar ju tydligen inte av det. Jag är så himla dålig. Hela tiden. Det går bra någon dag, sedan så fuckar jag upp det.

Imorgon måste jag ha en bra dag, på torsdag också. Jag är redan nervös inför vägningen på fredag.

Nu ska jag nörda runt på datorn innan jag sover. Har ju sommarlov så vill vakna sent. För då slipper jag vänta på Erik så länge, slipper ha tråkigt så länge och kan äta senare.

1 kommentar:

  1. Har du fått sommarlov? Jag får det på fredag.

    Kram på dig, fina Natta. <3

    SvaraRadera