lördag 1 juni 2013

Hetssug.

800 kalorier. Åt visst bröd också. Hatar hur lite kontroll jag har när jag är hetssugen. Mens snart, så kan ju bero på det. Åh, vill bara sluta äta så mycket skiiiiiiit. Ska hoppa in i duschen snart och sedan dra in till stan och möta pappa som sagt. Är sugen på hallon, eller vad som helst. Men ska försöka att inte äta något. Men det kommer bli svårt nu när jag är hetssugen. Dock drack jag nyss en del vatten så det gjorde mig lite mer mätt i alla fall. Jag menar, bröd.. Visst det är gott. Men det går så fort att äta, det är dåligt och det gör en inte mätt. (Vitt bröd.)

Så nu ska jag fortsätta leka med min BigFarm, haha. Och försöka att inte äta. Kalorierna idag kanske kan bli okej i alla fall. Om jag äter ute, för 800 så hamnar jag på 1600. Kanske inte allt för dåligt. I värsta fall så får det bli en 2000-dag. Vilket inte är så mycket om man tänker på hur jag kan hetsa. (I VÄRSTA-VÄRSTA fall så hetsar jag och kommer upp i 3000+! Ah, det får inte hända!)

Lvl 3 på Fitocracy nu haha! Geeky. Någon annan som har? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar