torsdag 13 juni 2013

Planen - Listan

Jag vet inte ens vad jag ska skriva. Tiden äter upp mig och får mig att vilja hetsa. Jag var så nära på att äta antingen chips eller munkar igår, trots att jag redan ätit skit. Jag lyckades hålla mig. Det är möjligt. Jag vet det. Det är bara svårt. Jag kan ju inte knappt skippa måltider, för jag är ju aldrig ensam. Det blir bara svårare när Erik är här, han håller mer koll och äter mer. Måste bli bättre på att äta hälsosamt. Ska verkligen försöka nu. Helst gärna gå lite promenader om jag kan också.

Idag ska jag nog spela lite WoW med Erik, haha. Och nej, jag är inte en flickvän som spelar för min killes skull. Tvärtom. Jag fick honom att spela. Släpp fördomarna, om du hade dem. :)

Jag vill väga under 54 när jag åker. Ska väga mig imorgon och se hur mycket den här veckan har förstört.. Hatar livet just nu. Gör en lista här på vad som får ätas. Kanske kommer på något mer. Om du har tips så får du gärna kommentera! :)

Antingen kommer jag faila den men, äter jag något dåligt så MÅSTE jag ta en promenad. Dessa regler MÅSTE gälla i några dagar nu. Jag måste ner.

Tillåtet:

Gröt med sylt.
Knäckemackor med skinka.
Ägg.
Grönsaker.
Kyckling.
Soppa.
Lax.
Frukt.
Kesellapannkakor.
Lightdryck, te och vatten.
Barer/Shakes.
Sockerfritt tuggummi/pastiller.
Sockerfritt godis, i små mängder om det krisar.
Kanske pasta/ris/potatis, men bara lite och det ska passa rätten. Typ kyckling med potatis, o.s.v.

1 kommentar: