onsdag 30 oktober 2013

Hej!

Spontant, jag som aldrig är spontan, så åkte jag in till en pub med Alex och Erik. De drack alkohol medan jag var mätt efter all skit jag ätit hemma. STOR portion med pasta, ostsås och skinka, en stor kaka och säkert något mer. Ångest. Men hade kul med dem, vi snackade en del. Sedan drog vi vidare, vi delade på en stor kebabtallrik på Falafelkungen trots att klockan var halv ett. Så. Jävla. Gott. Minns inte sist jag åt där. Sedan ville Erik ha lökringar, så mot Burger King som var stängt fast det stod på nätet att de skulle ha öppet. Leta bland bussar för tunnelbanan hade slutat gå. Väntetid. In på 7 Eleven så länge. Alla köper färdkost. Jag köpte två X-tra stora Twix. Men åt bara en rad, alltså 25%. Antar att hetsen var slut för mig.

Kommer hem tjugo över två, magen är så jävla svullen. Vill knappt titta i spegeln, slänger mig i sängen med dunderångest. Ligger och pratar med Erik som somnar, så jag somnar jag med någon gång runt tre. Nu när jag vaknade var magiskt nog inte magen svullen. Nästan fin. I alla fall när jag håller in den. Konstigt.

Idag ska vi möta Alex igen, åka till Kista är första planen. Får se vad som händer där och vad som händer sedan. Lär väl bli mat, fet som jag är. Hahah, tjockis. Behöver inte äta på ett par dagar egentligen.

1 kommentar:

  1. Jag känner igen mig så mycket i vad du skriver, blir ofta hets när jag dricker alkohol eller inte räknar kcal. Good to know, I´m not alone.

    SvaraRadera