lördag 1 mars 2014

Mars.

Intag: 2194.
Uttag: 400.
Totalt: 1794 kalorier.

Alldeles för mycket. Nästan dubbla det jag tänkt. Ångestklump i magen. Varför är jag så svag?

Herregud det är mars nu. Visserligen har det bara varit det i en timme men ändå. Ångest. Jag fyller år om två veckor. Jag vill inte. Jag vill inte alls. Jag vill inte!

Åt, som ni ser, alldeles för mycket. Både bra och dåliga saker. Mycket socker. Som tur är åt jag mycket protein till middag igen, efter träningen. Får vara glad för det lilla typ.

Idag hämtade jag ut mina saker från Fitnessguru. Tänker ta en bild senare, tror jag, men kan skriva åtminstone vad jag köpt!

En rosa shaker.
One Whey vanilla wildberry, proteinpulver i portionspåse.
One Whey chocolate hazelnut, proteinpulver i portionspåse.
One Whey kiwi yogurt, proteinpulver i portionspåse.
One Whey pistachio coconut, proteinpulver i portionspåse.
One Whey raspberry white chocolate, proteinpulver i portionspåse.
One Whey chocolate crisp, proteinbar.

Ska bli intressant att testa!

Fick även med en liten överraskning i mitt paket. En liten påse med tre One heat fat burner-tabletter. Ska bli kul att testa.

Jag funderar även på att berätta för någon vuxen om min relation till mat och vikt. Funderar starkt på min moster. Hon är så snäll, förstående och kärleksfull. Inte alls som min mamma. Ett tag funderade jag på att berätta för henne, bara för att hon är just min mamma men efter att ha pratat med henne senaste dagarna (om annat) så har jag insett att det skulle aldrig gå. Hon är för egoistisk och jag litar inte på henne. Jag är rädd för vad hon skulle säga. Jag är rädd för min mammas ord. Hur normalt är det? Nej, mostern får det bli isåfall. Tips på hur man kan göra?

1 kommentar:

  1. Jag kan inte låta bli men saker som heter nåt med fatburner eller liknande funkar inte. Det kanske funkar lite, men bara ytterst ytterst marginellt så det ger ingen skillnad på vågen eller måtten. Det enda du kan göra för att gå ner i vikt är att få i dig mindre energi än ditt basala energibehov Framförallt protein :) 500 kcal mindre om dagen och du går ner ett halvt kilo i veckan.

    SvaraRadera