onsdag 30 april 2014

Låt mig sluta tänka, sluta existera.

Gårdagens kalorier: 2922.

Stannade hemma igår så gjorde inte provet. Får göra det nästa vecka. Stannade hemma idag med. Mår fortfarande dåligt. Ligger bara hemma i sängen med Erik. Äter och kollar serier. Och jag har ätit så himla mycket. Hatar mig själv. Ätit drygt 1000 idag redan. Kan någon döda mig? Min mage känns som en stor klump av fett och mat. Mina ben har helt klart blivit mycket större sen förra vecka. Hela jag har blivit mycket större. Har sådan ångest hela tiden och tankarna om att spy bara växer och växer och växer. Trots detta vill jag hetsa. Kakor, hallonwienerbröd, äppelmunkar och glass. Dagen känns redan förstörd, för jag lär ju inte sluta äta nu. Så svag. När jag väl börjat äta är det jobbigt att sluta. För då kommer alla tankar om vad man gjort. All ångest. Tror det är därför jag ibland kan fortsätta hetsa/överäta trots att jag är mätt, mår illa och inte är sugen längre. För att slippa tänka.

Jag orkar verkligen inte tänka mer. Kan ingen koppla ur min hjärna? Stäng ner min tankeverksamhet. Den är ändå värdelös.

3 kommentarer:

  1. sv; Avis på vadå, fina du? <3

    SvaraRadera
  2. Har fet ångest nu jag också allt är fucked up.
    styrke kramar!<3

    SvaraRadera
  3. Tänker exakt sådär också :( skulle vilja köra ctrl-alt-delete på min hjärna.

    SvaraRadera