onsdag 22 maj 2013

Ännu ett dystert inlägg.

Nu har man gjort den muntliga redovisningen på engelskan. Hon sa att det gick bra men hon var osäker på om hon skulle sätta ett C eller B. Detta avgör mitt betyg så är väldigt nervös, men är ganska negativt inställd till det. Kändes mest som att hon försökte vara snäll och så.

Jag är så trött nu. Men det spelar ingen roll. Har rast nu, sedan tyska till runt 18. Mer muntligt då. Som också avgör betyg. Ångest. Där kan vi snacka mycket lägre betyg. Kämpar för ett C liksom, usch.

Jag kan knappt sova eller äta. Är så himla stressad och pressad. Ska det vara så? Min ena mentor kom fram till mig idag och pratade om press, stress osv. Och sedan nämnde han kuratorn! Lite awkward... Känns lite illa. Men bölat både i skolan och hemma hundra gånger, varit nedstämd och min svensklärare sa att jag såg blek, trött och sliten ut. Ojdå!

Sedan hemma ska jag äta RIKTIG mat till middag, jag ska plugga matte och ta det lite lugnt. Var så död i morse att jag försov mig och NÄSTAN kom sent. Lagom stress. Alltid kul. Eller?

290 kalorier än så länge. Jag kan inte ens äta. Blivit en liten bar och två små äpplen. Lär bli något mer under tyskan och sedan ska jag nog fan käka pasta eller något hemma. Ska vara riktigt matigt hur som helst. Fast sugen på soppa, men då ska det bli en STOR portion tomatsoppa med pasta i. Men blir nog pasta med lax/kyckling/skinka och sås. Eller något annat. Lite sugen på makaroner med brunsås, haha barnmat! Kan ju kanske ta upp gammelmormors köttbullar till det i så fall.<3 Dock har jag inga kalorier på dem, men spelar inte så stor roll just nu.

Imorgon är det matte nationella HELA dagen. Avgör också mitt betyg. HATAR hur allt avgörs på sista uppgifter nu. Ångest.

1 kommentar: