måndag 6 maj 2013

Lite annorlunda.

Blev inte alls som jag trott med siffrorna. Trodde jag skulle ligga på drygt 825 efter middagen, men utan mellanmål. Åt mellanmål + lite sockerfri choklad och ligger på 809.

Tränade mer än planerat och middagen blev ungefär 100 kalorier mindre än vad jag trodde. Bara bra. Funderar nästan på att ta en rad sockerfri choklad för 80 kalorier. Men jag vet inte. Kan inte riktigt bestämma mig. Får vänta och se. Vill för att det skulle vara sååå gott, plus då är den slut sedan. Och jag förtjääänar den nästan för att det gått så bra idag. Hah, ser ni ursäkterna? Mina tankar. Fula, smutsiga, dumma. Ska verkligen försöka att inte äta mer av någon jävla choklad. Sockerfri eller inte, spelar ingen roll. Blir vatten istället. Druckit mer än 1,5 liter idag. Det är bra!

Intag: 1250.
Uttag: 441.
Totalt: 809 kalorier.

Hoppas det stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar