fredag 10 maj 2013

Överraskad.

Jag var så rädd för att väga mig imorse. Så rädd. Men var ju tvungen. 55,8. Minus två hekto. Det är inte mycket men jag trodde det skulle vara plus. Så som jag hetsat. Åt pizza, cheeseburgare och en massa choklad igår. Grät till och med för att jag ätit så mycket igår, framför Erik. Han sa saker som "Du får äta, du behöver inte vara ledsen." osv. Så himla söt ju. Vad har jag gjort för att förtjäna honom? Ingenting. Jag förtjänar honom inte och han förtjänar något bättre.

Idag ska jag till pappa, i Norrtälje, vet inte hur maten blir där men ska försöka skärpa mig. Och ska försöka att sköta mig bra innan jag åker. Jag har halvt bestämt mig för att köra en fasta någon gång under nästa vecka. Eller att köra på ett mål bara, middag. Så inte Erik undrar massa. Så får det nog bli. Vi får se helt enkelt, har inte bestämt mig än.

Ska upp till centrum om en halvtimme, ska kolla glasögon. Usch, inte pepp. Erik jobbar och jag ska nog inte träffa Alex. Så ska väl försöka att träna och äta lite idag. Städa rummet också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar