söndag 26 maj 2013

Pluggpaus.

Nu har jag skrivit klart hemskrivningen i samhällskunskap. Liiite mer än två sidor. Känns skönt. Hoppas på det bästa.

370 kalorier in i form av NOLL NÄRING, nudelsoppa bra där. Är sjukt sugen på choklad eller något sådant. Jobbigt nog har vi kvar Ben&Jerry glass, chocolate fudge brownie. Gah. Ska försöka att inte äta. Kanske gör en liten frukttallrik snart, eller värmer på hallon. Gott.

Nu tar jag en pluggpaus, har en valfri komplettering i kommunikation till. Gjorde ju en förut men fick bara B, behövde ett A. (Det var liksom därför jag gjorde kompletteringen, B är inte dåligt.) Får se om jag orkar, inte säkert att jag kan göra den bra ens. Verkar svårt och jag är trött nu. Skrivit en hemskrivning nyss ju. Vem är pigg på plugg efter det? Speciellt när den är betygsavgörande. Allt är fan betygsavgörande just nu. Ångest och stress var det ja...

Ska nog nörda Sims faktiskt, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar