måndag 6 maj 2013

Räknar framtiden.

Ligger på 475 kalorier. (Åt tyvärr en cocosboll för 100.. gah.)

Menmen. Ska nog till gymmet med Erik idag. Det verkar som det. Och om jag ska börja med kompensation så måste jag ju träna bort cocosbollen, alltså 100 kalorier. Och att bara bränna 100 är lite väl lite så vi kör på minst 250 idag. 300 vill jag inte sätta för det är mycket i skolan nu. Kan behöva plugga. Plus känt mig trött och sjuk både igår och idag. Vill inte ta ut mig helt.

Middag då? Funderar på kesellapannkakor med hallon/sylt. Så jävla gott. Visst det blir många kalorier, men är sjukt gott och mättande. Plus om jag har tränat så är det bara bra eftersom det innehåller mycket protein i dem. Det är bra mat och det är vad jag behöver börja äta mer. Mer mat och mindre skit. Skärpning.

Låt oss låtsas att middagen blir så hög som 600, brukar bli runt 530-560, men vi rundar uppåt. 600+475= 1075. Det är lågt. Sedan ska 250 bort och då ligger jag på 825. Alltså finns det utrymme att äta något mer antingen innan träning eller efter middagen. Men då ska det vara något BRA och helst innan träningen. Måste bli bättre på att inte äta så sent. Skärpning, skärpning, skärpning!



2 kommentarer:

  1. Jag har också en massa i skolan, men det är bara att hålla ut.

    Hur gör du dina kesellapannkakor? Älskar nämligen pannkakor och kanske vågar mig på att äta lite i helgen.

    Kramar. <3

    SvaraRadera