fredag 3 maj 2013

Självkontroll nu, tack!

+ 6 hekto.

56 kilo.

Jag hatar mig själv just nu. Hur kunde jag hetsa igår? Efteråt satt jag och kollade på mindre friska forum och hemsidor. Peppat mig lite. Idag ska bli bra, många dagar ska bli bra nu. Ska träna, inga ursäkter. Bränna minst 300, mår jag bra så ska jag bränna minst 400. Punkt.

Ska bli hårdare mot mig själv. Jag vill spy och fasta och hetsträna. Men det ändå som är okej är hetsträna. Det andra är för skadligt och svårt. Hetsträna/kompensationsträna ska bli ett mål. Äter jag en kexchoklad helt i onödan för 280 kalorier så måste jag bränna bort det.

Ska sätta upp regler för mig själv, för jag har noll kontroll just nu. Har ni några tips på någon regel?

Funderar på att göra som en thinspobok, men funderar på att göra den på datorn. I dokument. Eftersom att jag inte är så duktig på pyssel så blir det snyggare, och enklare, på datorn. Undangömt och bra. Det negativa är att jag inte kan ta fram det när som helst, som med en liten bok som man kan ha med sig överallt. Vi får se.

Ligger på 188 kalorier. Vindruvor till frukost.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar