torsdag 23 maj 2013

Lunchångest.

Blev klar efter en timme, så nu är det lunch. Pannkakor eller soppa. Gillar inte soppan som serveras men pannkakor är för dåligt. Speciellt med tanke på att jag snart ätit 80 gram plopp = 392 kalorier. Och ett litet äpple på typ 50-60 kalorier. Alltså åååååååh. Imorgon är det vägning så vet inte alls hur jag ska äta idag.

Kanske träna lite om tid finnes, borde plugga. Ovanligt va? Hatar skolan, jag känner bara hur jag dör och hur jag inte orkar mer. Får se hur det blir idag. Vill sova.

Har fått glasögon nu, använder dem idag. I alla fall under provet så får se hur det blir resten av dagen.

1 kommentar:

  1. Förstår hur du känner över skolan men jag försöker bara tänka på att hålla ut. Det är snart sommarlov så man kan samla kraft att ta nya tag.

    Tack fina Natta, för att du finns. ♥

    SvaraRadera