måndag 20 maj 2013

Måste få en bra dag.

I lördags när jag var på middag med familjen så sa min moster med ett litet skratt "Ät lite, du får inte bli mindre nu!". Alltså visst blir man lite glad att någon tycker att jag är liten men jag skäms faktiskt. Skäms över att jag vill bli mindre, att jag inte är nöjd. Jag vill ha ett underviktigt BMI, alltså högst 18,5. Då måste jag väga 48 kilo. Vilket jag inte gör. Jag skäms för jag vet att jag inte är tjock, egentligen. Jag är normalsmal, men jag vill inte vara normalsmal. Jag vill vara smal på riktigt. Åh, jag skäms!

Somnade runt halv tre inatt och är lagom trött nu. Fuck skolan. Har ett ganska tråkigt liv nu, därför bloggen blir lidande. Om någon nu skulle bry sig. Har massor med plugg och tar bara en lite paus eftersom att det är rast nu. Ska fortsätta med religionen snart. Tråkigt men ett måste.

Ätit ett äpple till frukost, 80 kalorier.

Måste bli en bra dag, så länge sedan jag tränade men vet inte om jag hinner idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar