fredag 10 maj 2013

Jag vet inte om det är bra eller dåligt.

Jag har gjort något fruktansvärt kul och intressant, men som ändå är sjukt idiotiskt.Vissa har ju thinspoböcker, jag har gjort ett thinspodokument på datorn.

Har nyss sprungit, som mitt dokument peppade mig till. Vet inte om jag vågar visa något av det, får se. Brände 325 kalorier och sprang ute. Är lagom svettig nu eftersom att jag hade en tjocktröja på mig. (Ha nyckel och mobil i, har ingen springa-med-telefonen-på-armen-grej. Man tager vad man haver! Den har en stor ficka med dragkedja på magen i alla fall.

Ligger på 175 kalorier nu. 200 kanske om man räknar med lite sockerfria pastiller. Ska kanske lägga in dem sedan, får se. Brukar göra det ibland men ibland känns det för dumt.

Ska hoppa in i duschen och sedan packa en väska med dator, laddare, skolgrejer och annat smått och gott. Jag och Erik ska ju till Norrtälje och träffa pappa min!

3 kommentarer:

  1. Jasså, vad var det för blogg?
    Om jag slutar blogga på devote, fortsätter du följa mig på min "vanliga" blogg då? Eller hur tycker du att jag ska göra, haha <3

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en fin dag. ♥

    Kram. <3

    SvaraRadera
  3. sjukt beteende du har, sök hjälp innan det går för långt..

    SvaraRadera