onsdag 8 maj 2013

Motivation tack?

Hets. 3000+.

Choklad.
Glass.
Nudlar.
Mackor med smör.
O.s.v.
Mens.

Kul, verkligen. Så jäkla svag. Idag SKA bli en bra dag. Går till 18 idag och har prov i tyska. Ska ändå bli bra. Nu bestämmer jag det. Imorgon + fredag så är jag ledig. Långhelg. Fan vad skönt, ska träna imorgon. Och helst idag.

Jag fattar inte. När jag ser människor i min storlek kan jag tycka att de är så fina. Eller som idag, så såg jag en tjej i shorts. Mycket större tjej än mig, men ändå mycket finare. Hennes lår gick ihop mer än mina men ändå känner jag inte att det var äckligt alls. Medan när jag har shorts eller något, eller jämt, så känner jag mig äcklig och tjock hela tiden.

Jag förstör för mig själv så jävla mycket fattar inte varför. Får jag en bra vecka, så ska jag självklart hetsa i en vecka. Får jag en bra dag, så ska nästa bli dålig. Varför gör jag så här? Alla vet att varannan dag bra vs dålig inte leder till något resultat. För inte så länge sen hade jag mellan 5-7 kilo kvar, beroende på om målvikten skulle vara 48 eller 46. Nu är det 8-10 kilo. Jag har ju förstört jättemycket för mig själv. Hatar mig själv just nu. Jag är ju värdelös och helt jävla dum i huvudet!

Hjälp mig, hur fan får jag tillbaka motivationen?






2 kommentarer:

  1. Imorgon är en ny dag!
    Stay strong:)

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas du är medveten om att ditt hetsbegär kommer blir större desto mer du går ner (om du ens går ner, men tanke på att du redan är inne i detta beteendet med hetsätning). Du kommer aldrig komma ur detta om du inte byter strategi, för du kan väl omöjligen vara nöjd med det livet du har nu?

    Det går att få ett normalt förhållande till mat, jag lovar dig...

    SvaraRadera