torsdag 16 maj 2013

Snart hemåt.

Har rast i en kvart, sedan en timme till engelska. Sedan slutar jag. Kanske lite prat med någon lärare annars hem och plugga. Hoppas jag hinner och orkar träna idag. Skulle behöva det. Speciellt med vägning imorgon. Är sjukt nervös. Hade en så dålig dag igår att det är pinsamt. Min middag bestod av ljust rostat bröd med smör och Ben & Jerry glass. Visserligen fyllde Erik år men ändå.

På lördag ska jag bort på middag hos mormor = Kaloribomb. Men får vara glad att det är en lördag, då har man många dagar att bränna bort det innan man ska väga sig igen. Vill bara få minus på vågen till Målviktsforumet imorgon. Förra vikten var på 55,8 kilo, USCH. </3 Hoppas på under 55 men kan bli svårt med tanke på gårdagen. Säkert massa vattenvikt och annat skit. Håller ändå tummarna.

2 kommentarer:

  1. Sv: Det var jättegott! Laxsallad sitter aldrig fel! ;) Och vägen var väldigt mysig. Dock gillar jag skogsstigar bättre. Det är så härligt när man bara är omringad av skog och fågelkvitter! ^^

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för dig!

    SvaraRadera