fredag 31 maj 2013

Tränatränaträna, brännbrännbränn!

Tränat lite mer, nämnligen dansat och lite småövningar som jumping jacks och så vidare. Kul men jobbigt. Lyssnade på MSI samtidigt och blev peppad! Brände 320 på dansen. Så ligger på -269 just nu.

Tror jag kommer äta något dåligt idag då. Gör inget om jag hamnar lite högt, har tränat bra och är nöjd. Inte hungrig än men lite sugen. Funderar på att göra ett litet mellanmål, har noll idéer på lunch. Fortfarande sugen på Ben&Jerry glass. Får se om det blir något sådant.

Svårt. Samtidigt vill jag få en jättebra dag, men med tanke på att nu har jag vägt mig och har en hel vecka kvar så är det bättre att äta skit nu än någon dag innan vägning. Så hinner man träna bort skiten. Vi får se. Erik ville kanske träna idag, tror faktiskt jag skippar det. Redan varit duktig, men jag vet inte. Beror på vad och när. Vill helst ha en mysdag och äta glass. HAHAH, men ah. Vi får se vad som händer.

Asså -269! Älskar att inte vara i skolan och ha mer ork till träning!

Ska titta lite på Biggest Loser nu, men slutar snart tyvärr. Ska nog kolla på Secret eaters, Dr Phil eller Supersize VS Superskinny på youtube. No life, hahah! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar