måndag 27 maj 2013

Betygsprat.

Lyckats halta hem.

Hade betygsamtal, får B i både Religion 2 och EoK. (Etnicitet och kulturmöten.) Visst, det är bra men jag hade gärna velat ha A i EoK. Gjorde extrauppgift och kämpade på allt. Fick 8/9 A-kriterier. Så himla fult. Förut behövde man bara MAJORITETEN av kriterierna för att få MVG. Vi med nya betygssystemet MÅSTE ju bli specialbehandlade, det tror i alla fall lärarna.

Efter betygssamtalet och lite prat med andra lärare och datorsittande så bestämde jag mig för att dra. Brukar aldrig skolka men kändes sjukt onödigt att vara där. Hade film till lunch, sedan lunch och sedan kolla på treornas teateruppspel någonstans där man måste åka pendel. Nej tack, har viktigare saker för mig. Ska göra den där kompletteringen i kommunikationen idag. Hon var jättenära på att inte låta mig göra den, för hon tycker att jag har det stressigt osv. Vadå brist på sömn, överkänslig, gråter, problem med ätandet och ont i hjärtat har väl alla nu? Hahah, skämt åsido.

Träffade även min kompis Madde så vi pratade ett tag, det var nice. Så har nyligen kommit hem och har ont i tån. ROLIGT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar