fredag 17 maj 2013

Vikt och annat.

55,4 kg. Minus fyra hekto sedan förra fredagen. Bra med tanke på att jag åt massa skit igår. Drack dock jävligt mycket vatten och hoppades på det bästa haha. Plus sedan i måndags eller vad det var men jaja. Det får duga. inte bästa men inte sämsta.

Idag slutar jag halv tre. Har en VIKTIG inlämning idag. (Avgör typ mitt betyg.) Så lite press på det va? Planen idag är att kanske plugga lite, beror på om jag blir klar med inlämningen under skoltid eller inte. Annars kanske träna och vila lite. Erik ska till Nynäshamn och fira lite med några vänner, som sagt så fyllde han ju år här om dagen. Jag saker honom redan haha, lär inte träffa honom förrän halvsent på lördagen. (Ja, jag är så töntig.) Vi bor ju ändå tillsammans och är jämt med varandra, så minsta lilla och jag blir le sad face.

MEN kommer kanske träna och förhoppningsvis äta bättre. (Mindre.)

Kalorierna igår hamnade kanske på 1600 kalorier.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar