torsdag 2 maj 2013

Opepp.

Ligger på 323 kalorier just nu. Engelska nationella gick helt okej för mig, hur gick det för er? (De som hade.)

Är lite hungrig, men osugen på äpple och proteinshake. Vill ha socker!!! Gah, farligt. Tar nog ett äpple. Jag och Erik ska gymma idag, lär bli en snabbis för jag är inte sugen på det heller. Men bättre än inget. (Jag är mest sugen på att hetsa, kolla film/serier och ge upp livet.)

Behöver plugga matte idag, prov imorgon. Usch, vill inte. Orkar verkligen inte.

Behöver plugga massa annat också, opepp.

Är ju helt omotiverad, vilket kanske märkts senaste dagarna. Ge mig tips på hur jag kan bli motiverad. Jag funderar på att göra en thinspo-bok haha.

1 kommentar:

  1. Sv: Vi har alla svackor ibland. Jag har varit i en liten nu i helgen och veckan, men det är bara att resa sig upp och ta nya tag! Bara för att det går lite trögt ibland ska man inte gräma sig för mycket för det. För utan regn blir det ju ingen regnbåge! ;)

    SvaraRadera