tisdag 28 maj 2013

Mat och skolprat.

Ligger på 1162 kalorier. Middagen blev alldeles för mycket. Skulle göra soppa men Erik hade köpt fel, så blev fel i mitt huvud så åt skit istället. Bra där. Hamnar ju relativt lågt i alla fall. Nu ska vi se film!


Får A i samhällskunskap!!! Känns så HIMLA bra! Behövde det A:et så jag får upp C:et i tyska. (Alltså snittar ut båda till B:n.) Då mitt nuvarande meritvärde ligger på 16,38 (Dåligt jag vet..) så behöver jag minst B för att det inte ska sänkas. Suck.

Fuck kommunikationen nu alltså. Gjorde en TILL komplettering, som sagt, fick A. Och ändå räckte inte det? Liksom, varför gjorde jag den ens då??? Ska prata med läraren imorgon igen, kanske kan fixa A via lektionsarbete men ser mörkt ut. /Sur!!!

1 kommentar:

  1. Duktig Natta. :)
    Samhällskunskap är ett av mina favoritämnen.

    Hoppas du har det bra.
    Kram. <3

    SvaraRadera