fredag 31 maj 2013

Bra morgon!

Åt lite vindruvor också igår kväll men strunt samma. Vågen visade neråt. Så jävla glad! 54,6! Minus fyra hekto trots dåliga dagar. Nu är jag fan tillbaka! Min startvikt i Målviktsforumet är 54,5. Så bara ett hekto ifrån. (Jag vet, sjukt pinsamt att jag gick upp så mycket istället för ner.) Hetsade ju upp mig till 56 ungefär. Så glad att jag blivit av med det och n u är jag pepp till att gå ner mer. Behövde verkligen det här! Varit så trött på uppgångar och stilla stående. Men både förra veckan och den här har visat minus. LYCKLIG!

Idag är jag inte i skolan, betygssamtal i ett ämne jag redan vet och treornas teater. Inte så pepp. Så ska vara hemma. Försöka äta bra och kanske träna lite. Funderar på att dra fram trappmaskinen. Liten och söt. Borde kunna kolla tv/hålla på lite med datorn samtidigt. Har bestämt mig att om jag vill äta något dåligt så får jag  nog det, inte riktigt bestämt mig, men det ska inte vara allt jag kan hitta och storhets. Nej, det ska vara mycket mindre än i vanliga fall. Tyvärr är jag sugen på Ben&Jerry. En burk är fan typ 1100 kalorier! Inte för att man kanske äter en hel burk, eller jo under en dag så skulle jag nog kunna det haha. (Tjockt, jag vet!) Men har ingen B&J hemma och hoppas jag inte handlar någon. Då måste jag ha tränat!

Träning = Unna mig något gott.

Bra. Frukost blir antingen gröt, knäckebröd med skinka och/eller ägg. Kanske blir någon blandning. Fast äter det sedan, inte hungrig nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar