söndag 19 maj 2013

God förmiddag!

Igår blev det säkert upp mot 3000 kalorier. Först en del hemma och sedan var vi ju bortbjudna. Då blir det ju jämt en hel del kalorier. Men jag försöker låta det vara så och vara glad. Hade trevligt i alla fall.

Idag har jag ätit rester från igår, fick ta med mig hem. Sjuuukt gott. Så ligger väl på 500-600 kalorier nu. Vet inte hur mycket jag ska äta idag, eller om jag ens ska räkna seriöst. Har massa plugg. Eller ja, en filosofiuppsats som ska in senast 05:00 imorgon bitti. Hahah, gullig tid alltså. Min plan är ju att bli färdig innan dess. ;)

Skriver om "Vad är en människa?", om någon har gjort den uppsatsen och fått A eller B, så får den gärna ge tips haha! (A)

Vädret är blåsigt men det är väldigt många plusgrader ute, får se om det kanske blir lite träning idag? Känns som att man aldrig har tid för någonting förutom att sitta uppe till tolv och plugga. Usch. Hoppas det går bra nu!

1 kommentar: